WOE: Wings Over Ethereal

HOME/NEWS BEGIN READING ARCHIVE WORLD OF WOE ABOUT FAV




Passion 89

First Page Previous Page Next Page Latest Page



First Page Previous Page Next Page Latest Page

Commentary:

Reply       Seven Rain, March 23rd, 2012, 6:34 pm

Bleh... Two weeks without updating and a weak page to show for it. That's what I get for not buckling down and finishing a page BEFORE Armored Core V came out.

So... Yeah.

Discussion:

Reply       ApaFox, March 23rd, 2012, 9:43 pm

You know what'd cheer them up?

Ixis masks.

Reply       Seven Rain, March 23rd, 2012, 9:53 pm

@ApaFox: Maybe they're selling some in that stall back there. ;D

Reply       RyoSoulreaper, March 23rd, 2012, 10:02 pm

Crotch shot. This is all.

Reply       -Ruu-the-Dasher-, March 23rd, 2012, 10:03 pm

New page yay!!Damn townsfolk and their townsfolk fears and complaints and discrimination. Poor Ixis!!

Reply       Seven Rain, March 23rd, 2012, 10:20 pm

@RyoSoulreaper: Seeing between the lines. Ryo's on to me.



@-Ruu-the-Dasher-: Things are tense indeed in the Kingdom of Adamantia.

Reply       ApaFox, March 24th, 2012, 1:52 am

@Seven Rain:

Maybe those two patrons will get Ixis a Keaton Mask. I hear it's very popular.

Reply       Seven Rain, March 24th, 2012, 2:46 am

@ApaFox: Ask them to do me a solid and pick one up for my son while they're at it.
I'll give you a shield discount~

Reply       dunklen, March 24th, 2012, 4:27 pm

ThereĀ“s always one or two or...100 complaning citizens, hehehe.
Seriously, who pays them to say those lines? XD

Reply       Seven Rain, March 24th, 2012, 7:28 pm

@dunklen: Fear can make you think crazy things, eh?

Reply       Munchy5, March 26th, 2012, 6:54 am

Whoo! Finally got caught up, and it only took, *checks time* three days...damn

Reply       Seven Rain, March 26th, 2012, 12:31 pm

@Munchy5: Ahaha, well thanks for reading. It's always awesome to see new fans. :D

Reply       Munchy5, March 26th, 2012, 12:42 pm

@Seven Rain: Yeah the story is really good and cuteness overload

Reply       Seven Rain, March 27th, 2012, 3:31 am

@Munchy5: Thanks~ I aim to please. Just hope you can deal with the procrastination-ridden updating, haha.

Reply       Munchy5, March 27th, 2012, 5:34 am

@Seven Rain: Haha don't worry I'm used to it, just don't take too long lol

Reply       SpiralPen, April 5th, 2012, 9:48 pm

....Those people in the distance...

Reply       Seven Rain, April 5th, 2012, 9:53 pm

@SpiralPen: ... Have more than likely met with an unfortunate fate.


(Guests can comment too!)





Wings Over Ethereal © 2008-2017 Casey J. Summers
Proudly hosted by Smack Jeeves